Meble kontraktowe do hotelu

Kompletując wyposażenie do hotelu kierujemy się zazwyczaj nieco innymi wytycznymi niż w przypadku domów prywatnych bądź kameralnych restauracji. Wybierając meble nie sposób bowiem nie zwrócić uwagi na ich podwyższoną wytrzymałość, grubsze blaty, wzmocnione zawiasy lub prowadnice. W przypadku siedzisk duże znaczenie ma natomiast dostosowanie rozmiarów produktu do każdej grupy osób, tak by po dłuższym użytkowaniu krzesło bądź fotel zachowały swoje pierwotne właściwości.
Meble kontraktowe do hotelu – sposób na spójną, gustowną aranżację
Dobrze zaprojektowane meble kontraktowe do hotelu dają możliwość stworzenia harmonijnego wnętrza – takiego, w którym żaden z elementów nie będzie się w niepożądany sposób wysuwał na pierwszy plan, przyćmiewając przy tym pozostałe. Właśnie dlatego w przypadku mebli do hoteli wskazany jest pewien umiar, którego nie trzeba zachowywać w prywatnych domach i mieszkaniach. Warto zwrócić w tym przypadku uwagę na stonowane propozycje, które nie będą przytłaczać, nawet jeśli zestawi się ze sobą biurko, stolik, krzesła, łóżko i szafę. Delikatny motyw przewodni, obecny w każdym z tych elementów, nada wnętrzu harmonii. Jeżeli zapomni się o tych zasadach, efekt może być odwrotny od zamierzonego.
Materiały, z których wykonywane są meble kontraktowe do hotelu
Przygotowując meble z myślą o regularnym użytkowaniu przez duże grupy ludzi, projektanci szczególny nacisk kładą na parametry techniczne. Cóż bowiem można byłoby powiedzieć o najpiękniejszych kanapach lub blatach, które jednak traciłyby swój polor już po kilku tygodniach użytkowania? Z tego względu tworzywa naturalne, z których wykonywane są meble kontraktowe do hotelu, poddawane są dokładnej konserwacji, a wcześniej starannie selekcjonowane. W przypadku tworzyw sztucznych nadaje się im natomiast właściwości, które czynią je długowiecznymi w perspektywie częstego i niejednokrotnie intensywnego użytkowania.
Czym charakteryzują się meble do hotelu?
W przypadku wszelkiego rodzaju siedzisk, a więc krzeseł, foteli czy kanap, niezbędnym warunkiem do tego, by nadawały się one do hoteli, jest jak największa uniwersalność. Meble kontraktowe do hotelu muszą dobrze spisywać się w hotelowym lobby, restauracji oraz sali konferencyjnej. To właśnie dzięki nim zadowoleni goście zechcą w przyszłości powrócić w to samo miejsce i zamówić kolejny nocleg, zjeść obiad na wygodnym krześle czy zorganizować szkolenie bądź konferencję firmową. Nie uczynią tego jednak, jeśli np. po kilkugodzinnych prezentacjach będą odczuwali dyskomfort spowodowany przez niewygodne fotele. W przypadku wspomnianego lobby najczęściej wybór aranżerów pada na szerokie, wręcz przepastne kanapy. To najlepsze możliwe rozwiązanie, bowiem miejsce to służy do chwilowego relaksu po podróży lub przed wyjściem z hotelu, a często też właśnie tutaj odbywają się spotkania biznesowe czy np. rozmowy rekrutacyjne. Jednocześnie lobby stanowi więc wizytówkę całej placówki. W przypadku restauracji naturalny wybór to krzesła – warto, by były one eleganckie, a także wygodne. Sala konferencyjna musi natomiast posiadać siedziska zapewniające niezbędną wygodę podczas dłuższych posiedzeń.
Podobne tematy w bazie

Produkcja pierników a wyposażenie cukierni

Miłość do zwierząt, jak i troska wynikają z zaangażowania poprzez posiadaną empatię

Zadbaj o komfortowy sen

Zestawy mebli kuchennych
POWIĄZANE WPISY

Gazetki promocyjne wydają sieci handlowe oraz dyskonty,
Sklep www.mebleada.pl
Losowo wybrane z katalogu

Polski producent mebli tapicerowanych ELTAP

Feniks - Meble wypoczynkowe
Autoryzowany dystrybutor oraz serwis maszyn sprzątających LIENA
